piątek, 20 września 2013

KONG Goodie Bone

Tak jak obiecałam, pojawia się post na temat naszych zamówionych produktów. Niestety, nie wszystkich. Smaki jeszcze nie doszły, natomiast KONG jest naszym nowym zabójcą czasu (Zdjęcia najgorszej jakości, komórkowej) :P. Doszedł dziś w porze obiadowej. Z racji, iż Tosia jest małym smakoszem i zjada niemal wszystko, postanowiłam wykorzystać to i od razu przetestować naszego KONG'a. Wsadziłam do niego trochę sera, resztki smaków i zatkałam dziurki odrobiną kotleta :D.

Ogólnie nasza zabawka spisuje się nieźle, KONG jest u nas zaledwie 4 godziny, a sucz za nim już szaleje ;).
Mam tylko nadzieję, że kiedy wyjdę, Tosia nie za szybko skapnie się o co w tym chodzi ;). Bo zależałoby mi na tym, żeby podczas moich porannych wyjść z domu sucza nie wymiotowała
:/. No i tak jak już wspomniałam wyżej, KONG spisuje się genialnie, mogłabym go polecić psiakom, które lubią gryźć oraz podejmować zagadek i
ciężkich zadań :D.


7 komentarzy:

  1. :-D Ty i Tosiazgrany zespol XD Aga .ci

    OdpowiedzUsuń
  2. KONGI są super :)
    My mamy taki sam . Zamrożonym pies może się zająć nawet od 1 do 2 godz . :)Są na prawdę przydatne .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie zamrożone nie na obecną pogodę :P. Może za rok, jak nasz KONG przeżyje :D.
      Nawzajem ;>

      Usuń
  3. Chyba jednak zdecyduję się na jakiegoś KONGa, bo miałam z tym dylemat (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam! :)
      KONGi to super sprawa, sama się o tym przekonałam :D.
      Tosia na początku niepewnie podchodziła do nowego czegoś, ale już dziś ''rozgryzła ów twardy orzech'' i w 15 minut zje całą zawartość KONGa :P. Polecam jak najbardziej :).

      Usuń
  4. KONGi są super, potrafią zabawić psa pod naszą nieobecność że nawet nie spróbuje nam zniszczyć domu :) Sama bym chciała kupić takie coś dla mojego psa, tyle że ja zbieram obecnie na kastrację. I każdy pieniądz jest dla mnie ważny :)
    Pozdrawiam Wiktoria&Fado

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po kastracji zbieraj na KONGa! Super sprawa! :>

      Usuń